♥♥♥به افتخار داداش خوب خودم
♥♥♥به افتخار داداش خوب خودم
داداش که داشته باشی...



یکی هست که وقتی ناراحتی تنها امیدت اینه که اون باورت داره و منتظر شندن حرفاته



داداش که داشته باشی... 



یکی هست که با وجود اینکه حرفات تکرارین و همش غر زدنن انکار میکنه و میگه بگو



داداش که داشته باشی...



یکی هست خطاهاتو که براش میگی عصبی میشه و رگ غیرتش به جوش میاد



داداش که داشته باشی...



یکی هست که اعصاب خوردت رو سر اون خالی میکنی و اون آرومت میکنه



داداش که داشته باشی...



یکی هست که لب و لوچه آویزونت رو به لبخند تبدیل میکنه با حرفاش



داداش که داشته باشی...



یکی هست وقتی یهو یچی بگه اونم بگه :کیه برم خط خطیش کنم؟؟!!



داداش که داشته باشی... 



یکی هست بگه رفتارت خوبن ولی گاهی زود قضاوت میکنی



داداش که داشته باشی...



یکی هست که همیشه نگرانش باشی نگران خوب بودنش دیر کردنش غیبتش



داداش که داشته باشی...



یکی هست که حواسش به تک تک حرفات باشه و تو هم سرتا پا به گوش باشی



داداش که داشته باشی... 



یکی هست بگه غلط کردی ناراحتی بیخود میکنی ناراحتی ملتففففت؟؟!



توام بگی اره... اونم بگه دِ نشد : مللللتتفففت؟؟ 



توام جیییغ بزنی بگی اررررهㄟ(ツ)ㄏ

♥♥♥خلاااصه داداش که داشت باشی انگار دنیاااا رو داری♥♥♥


[ ] [ 18:15 ] [ ♠ӇƛƊƳ♠هَدی♠ ] [ بازدید : 1352 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
فاطمه 17:41 - 1394/9/10/2
سلام واقعا مطلبت خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی عالی بود
پاسخ:خیلی ممنون عزیزم

samaneh 15:12 - 1394/9/4/3
پرندگان پشت بام را دوست دارم

دانه‌هایی را که هر روز برایشان می‌ریزم

در میان آن‌ها

یک پرنده‌ی بی‌معرفت هست

که می‌دانم روزی به آسمان خواهد رفت

و برنمی گردد.

من او را بیشتر دوست دارم.

امیدوار... 22:38 - 1394/8/12/2

من دارم...اوهوم قبول دارم...
پاسخ:یه نعمتن اگه اونانبودن باکی دعوامیگرفتیم؟هههه


тαмαηα 21:12 - 1394/8/12/2
کاشکی منم داداش داشتم
پاسخ:عب نداره من داداشتون خخخخخ

fati 19:50 - 1394/8/11/1
نه دیگه بی انصافی نکن!!!
فاطی اصن ی چیز دیگسسیس!!!

fati 19:31 - 1394/8/11/1
از این حرفا جلوی من نزن دیگه!!کاش منم ی داداش بزرگ تر از خودم داشتم
پاسخ:عب نداره من داداشت خخخخ

fati 19:26 - 1394/8/11/1
ب افتخار فاطی خوب خودتم بنویس
پاسخ:فاطی ماکه نیازبه نوشتن نداره عجقم عالیه عالیه مث همه دوستام


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بارالها (1394/09/14 )
مشکلات (1394/09/14 )
:)))) (1394/09/12 )
غـرورᓄ (1394/09/08 )
......... (1394/08/30 )
← عـه ؟؟؟؟ (1394/08/23 )


دانلود آهنگ